hari minggu xD haha

omggg ! katt sekolhaa ada roadrunn ? kau tahu aku dapat number berapaaa ? number satuu bhaii xD haha joke jeee --; aku number 65 ? jauhh kannn whee . saboo je lhaa . seriouslyy sempotttt . yang ameer dapat number 9 . alaaaaaa :O mana adillll ! okayy korang tahu ape terjadi kat akuuu --; nak pengsann butt aku tahannnn jee :'D tetibee aku jalannn terjatuhh longkanggg . bapak lhaaaa , sakett bhaii . dorang semua tenggok bukan nak tolongg --; touchingg jee akuuu ! nak nanges lhaa kannn . tahann jeee . dah habes semua tuhhh , ameer naik pentas amek hadiahh dea tuhh , yang akuu errrr benggang jee tenggok dea menanggg .  haha [: okay dhaa habes semua tuhh balek lha kannn nak hangggggg xD 

okay balek-2 rumah tuhhh , mandi lha kannn . tapi tak makannnnnnn :'D nak cepattttt alya v'drc dahh marahh lambatttt [: haha dah readyy semuaaa , pergi rumah ameer , hang dengan dea . dah sampai sana kl teruspergi fc bb . alyaa nampak akuu peluk ciumm semuaa adaaa . haha aku naik rimas sebab aku demammmm , tapi tak herann lha kannn dea dahh rinduuu ^^haha pastuu kerja kiteorng lepak-ingggg tapi aku taknaaa . aku nak ts ^^ pergi lha bowling ts lepak-2 bagay kat sanaaa . pastu minaa mecej dea cakap dea dalam mono dann terus pergi pakcik belakang pavilionn ? tahu tak pavalionnn ? tak tahuu tanyaa orang pakar pavilion okayy , haha --; lepak-2 jumpe lha makluk-2 tuhannn [: okayy , aku ponn gerak belakang pavi jumpe minaa n the genggg ' omgg ! seriouslyy ramai , nak akuuu sebutt kan nama-2 ituu ? haha okayy korang takna aku nakk . ini owner punya blogg lhaa macha minachi ^^ amalinaa exthodex seriouslyy cantek . mina , fafa , myra sifmes , nana auwauw , nabel genji , ohh leyaaa dan lain-2 ? yang penting ramai whee kalineyy [:  ohh leya ? okay kenal takk ? tak kenal search dalam fbb --; omgg kau tahu tak dea new chubby dann lainnn gile lah muke deaaa lagi . comel bhaii ? haha kononya nak peluk semua lhaa kannn . tapi segannnnn . dah segann , aku tunjjuk lha care ego akuu :'D haha . dah habes makan kat pakcik akuuu ponn gerak pavi . lepak sanaaaaaaa [: lepakk-2 lhaaa lagyy bersembangggggg bagai :'D aku dengan amalinaaa mengutuk-2 si  bangkai tuhh . tahu sapeee ? yang berkenaaan jee tahuu kann inaaa kannn --; haha dah habes tuhhh aku nak makannn lagii  ? haha akuu ponn pergi fd bb makan-2 . nak balekkkkkk sebab dahh pukol 6 [: sebelomm balek tuhh aliaaa kan-2 beli domoo katt akuuu . 50 hinggitttttt [: tenkiuuuu kak <3 okayy minaa ponn nak balek soo smaa-2 lha kannn ^^ naik mono turun chowkitt then naik teksii dann sampai rumahh ^^ hahahahahaha pastuuu online sampai lhaa sekaranggg [: okay chaww !

No comments:

Post a Comment