listennn upp , asal kau sayanggg --; alolo ? asal kauu cakap akuu bohsia sayanggg . ape kau tahu machaaaa , kau jugak loboskann perempuannn . act akuuu ? haha masehhh daraa lhaa macha minachi ! kauu tukar namaaa akuuu dari yang dara kee tidak berdaraaa . memang silap orang lha kann ? noor akma maseh dara [: act perangai akuu liar kauu kesah ape ? hang ponn ssalahh . okayy orangg hang batak hottt lhaa ? habes kau hanggg ape pulak der ? halamakkk , asal hangg jee batak hottt -,- acemannn , akuu hangg bukann batak hott lha tapi nak enjoy dengann kengkawannn . kau babiyy duduk rumah tidur sudah lhaa kann [: banyak bunyi pulak kauu betinaa -,- okengg next storyyy [:





akmaaaaa kannn ade musuhhhh terhebatt [: okayy kau kenal orang katt atas new ? okayy gerenti kenal lhaa kannn . noor akma gaduhh besar dengann ini pompuannn -,- dea hottt ? haha okayy awak hotttt . dea new suke putar belit knan ceritaaa . entahh  bile lha aku nak bunuhh kauu kannn tasya [: okengg , akuu sebenar nyaa bukann benci kauu lha kann -,- aku tak puas hati dengan kauu asal kau tak reti nak jaga mulott kauu ? eeeyuckkkkk , macamm gampangg cerita about aku katt orangggg . sayongg , ceritaa lhaa lagyyyy . mwwwhhhmwhh fucker lha whee . kalau kau nak tahuu salahh kau apee ! facee dengann aku okengg yunk ? eeeee , fuckingg shittt ! nak face bolehhh , asal jangan putar belittt lagyy okayyy . kau ceritaa lha yang bukna-2 about aku katt orang sampai akuu bunuh diri (; and aku mintak katt kauu takyaa nak buzyy bodyy tanyaa katt eyka rockas keee eyka viviannn aboutt akuu . asal kau buzyy body sangatt huhhh . okayy malas nak postt aboutt kauuuu , sakett hati . orang yangdekat dihati jee tahuu perangai aku macam mana ? noor akma takkan carik gadohh kalau kau tak start okenggg . dahh aku selekehh ? kesahh pulak nyaaaa :D kauu jangan jadi lanciaaww . aku keras kepala ? haha semua kau nak cerita kat orang . sudah-2 lha whee . kauu tuh dah form 5 , jadi matured sikit boleh tak enemyy ? errr , akuu budakk-2 ? memang ponnn . selekeh-2 lagiii [: okayy dahh chaww !


*jangannn jadi bangsat dengan noor akma !

No comments:

Post a Comment